Loppisfynd och Mystery Shopping

Jag har ju helt glömt bort att visa mina senaste fynd.

image1395


Skorna är med stålhätta och helt oanvända, dom blir helt perfekta att ha i stallet. Nya sådana går på ca 900 kronor och hela mitt fyndpaket på Erikshjälpen gick på 200.

image1396


Smyckena har jag inhandlat när jag varit på Mystery Shopping vilket innebär att dom varit gratis för mig =)

Nu ska jag sätta mig och beställa en massa prylar på internet, berättar sen vad det blev för spännande inköp.


BloggRegistret.se


KOM IHÅG TÄVLINGEN!!
1 Trolda:

skriven

Vad kul det är att fynda! =D Kajsa Ingemarsson skriver mycket underhållande tycker jag...Och skorna var ju ett riktigt kap =D

Trolda - kramar!

2 evans:

skriven

Kul att få fynda ibland!

Den där nakenchocken jag skrev om igår var inte så dramatisk. Det var en kollega som glömt sin kavaj hemma och utan den kände han sig helt naken :)

3 Marie:

skriven

vilka fynd!

ha en bra kväll!
kramar från Marie

4 Sandy:

skriven

Superfina smycken!!

5 Mia:

skriven

Vilka fynd!! Ja, du kan tro att det var fina loppisar jag besökte idag, skitkul rent ut sagt!

6 zabina:

skriven

Ibland är loppis helt underbart eller hur? :D bra fynd du gjorde iaf!

7 sara:

skriven

roligt att du hittade ngt , jag brukar aldrig göra det :)

8 Jennie & Exxa:

skriven

Fin blogg! Jag äääälskar din header!! :)

9 synne:

skriven

Oj, jag hinner inte med att läsa allt du skriver....
Märks att du varit borta några dagar för flytt...
Jag väntar på att brödet ska bli klart i ugnen.
hoppas nu att du blir frisk snart.
Go bedring da.
Kram Synne :D

Kommentera här: