Lera eller snö??

Så här såg det ut på vår gård för en vecka sen...

image1466


Hundarna har inga som helst problem med lera och vatten....

image1467


Matte uppskattar INTE leriga kattassar på överkastet  =(

image1468


Det är ganska bra med snö ändå.....  ;)
1 Maria:

skriven

oj då...vilka tass avtryck. Jag har ju tur som har en hund med lite päls. Inte kul med det här geggandet. Vi vill ha VÅR!
Tjingeling

2 Nettan:

skriven

Ha, ha !
Tur att mina hundar inte springer upp i sängen med sina tassar.
Däremot har vi svart/vitt köksgolv som inte längre har några vita rutor då dom är lite gråa nu av alla tassavtryck !

3 Helen:

skriven

Haha vilka avtryck hann du inte fånga upp honom innan han stack int till sovplatsen :) Gillade han badet sedan måntro, ja i detta fall hade jag nog föredragit snön.
Ha en bra dag

4 Inger Maryissa:

skriven

Håller med om att nog föredrar man snö på marken mot lera.
Är ju lite renare liksom..
Och vovvarna förstår nog inte att de ska torka "fossingarna" först innan de går in ;-)

5 Anna´h:

skriven

Lera Vs Snö ??
Svaret e´enkelt = Absolut snö !!
Ser ut som en leråker i hallen här hemma när det har regnat & hela trädgården blir till gegga - moja- lekland för mina knoddar & deras kamrater ..
Hoppas du får en fin helg !
Ta hand om dej
Kram

6 Helena:

skriven

Jamen jag förstår precis. Så har vi haft det hela vintern. Lera och gråa fotspår i hela huset. Fram för mer snö på vintern.

7 kats:

skriven

ha ha jag känner igen mig.... tassavtryck i soffan :-)) ja det är underbart å vara hundägare eller hur...fniss :-)) ur det perspektivet är det ju helt klart bra med snö:-))

Kommentera här: