Kvällens planer

Nu har A åkt i väg på jobbet...min plan för kvällen var tv-soffan och Irish Cofee men eftersom A kom hem med en härlig bit "Sorte Sara" från affären idag så ändras kvällens ät-planer...detta blir det i stället.

image1428

image1429 image1430
1 Nilla:

skriven

HMm det där såg ju gott ut problemet är har man än gång börjat att mumsa så är det svårt att sluta kram kram

2 Nettan:

skriven

Nu har jag släppt min hemlighet på min blogg !

Kramiz

3 Annelie:

skriven

Det är så gott med skorpor=)
HA en godnatt och fin söndag.

4 Gabbi:

skriven

Morning!!
Å fy den osten gillar inte jag, men jag gillar skorpor!!
Ha en fin söndag!!
Va kul att du saknat mig! ;)
Kramen

5 Trolda:

skriven

Den är ju bara så lyxigt god =D Och med ett gott rödvin till...Mmmmmmmums...=D

Trolda - älskar ost!

Kommentera här: