1 Mia:

skriven

Gott!! Och värmande i grådasket..
Jag är inte 100% säker men stängt måndagar, öppet övriga vardagar mellan 11-18.

2 Helen:

skriven

Mmm låter mumsigt, kanske skulle ta en sådan :)
Tunikorna har jag köpt på Kapp Ahl, tycker de har en hel del snyggt faktiskt.
Kram o ha en skön söndag

3 Helena:

skriven

Det lät gott. Jag tycker jag är värdett glas vin idag. Jag körde ju igår. Ha det.

4 Annelie:

skriven

Fy sablar så gott =)
Just låten Anna här nedan så gillar jag också den, tillsammans med min brors son =)
Ha en fin söndag, hoppas lulligheten håller i sig ett tag;-)
Kram

5 Åsa.S:

skriven

Vad gott... tyvärr har jagvarken grädde eller farinsocker hemma...
Ha det fint!

6 Marra:

skriven

Åhh vad gott det där såg ut :)

7 linda:

skriven

Gott, helst en dag som denna..grå och blöt och kall!

8 Alex:

skriven

Det där såg inte dumt ut!!!!

9 Maria:

skriven

Mums va gott. Kanske jag ska göra en men med päronkonjak.

Kommentera här: