Hopplöst



Det är banne mig helt otroligt att det inte ska kunna fungera!!!
Har försökt att lämna kommentarer i kväll igen utan att det fungerar, nu ger jag upp!!

Tack för alla snälla och trevliga kommentarer jag fått idag!
1 Annelie:

skriven

Då kom jag förmodligen in i rätt stund.

Ha det fint!

2 Annsingen:

skriven

Morning! Ja det är tröttsamt som fasen med blogg.se som segar hela tiden!

3 Vaniljis:

skriven

Ja, vad tråkigt det är när det är så segt härinne. Tur att jag inte är inne så ofta på kvällarna.. Ha en bra torsdag! Kram

4 A:

skriven

Jag lyckades i går kväll =)

Hoppas din torsdag blir fin vännen

Kram

5 Inger Maryissa:

skriven

Jag märkte också att de var mycket strul med bloggen igår kväll.

Och senare på kvällen gick det inte att logga in alls, eller komma in på bloggarna. Inte ens på Blogg,se´s infoblogg.

Så jag började bli ganska orolig....fick tankar att kanske den var stängd osv...

Men idag funkar det igen, och man får väl lita på vad de säger att allt kommer att fixa sig.

Kul att du kan infoga bilder igen nu.

Kommentera här: