Höga klackar

Jag önskar att jag skulle kunna gå i höga klackar...då skulle jag investera i dessa läckerbitar...kommer från Asos.

image1389


image1390


image1391
1 denise:

skriven

snygga , ha en trevlig dag!

2 A:

skriven

Den rosa var alldeles underbar =)
Jag kan inte heller ha klackar... Är alldeles för lång =/ Enligt mig själv.....;)

3 Linnea, Moa & Linnea:

skriven

asos har alltid underbara skor & kläder:)

4 britten:

skriven

ja jag förstår att det är inte alla givet att gå oí klack..jag har inga som helst problem med det..nästan tvärtom...har precis köpt mig ett par fina svarta pumps med lite platå..jätteläckra..kram

5 Mötley Annika:

skriven

hahaha jag skulle aldrig ens prova...ha en bra dag här e de nu vinter igen suck...

6 maya:

skriven

Hoppas du får en bra dag!

7 Petra:

skriven

du får träna! :) dom rosa var skit snygga! :D

8 MissyElliot:

skriven

De bruna var grymt snygga!
:-)

9 Helen:

skriven

Ja det var verkligen urtjusiga dojjor men inget för mina fötter heller, tyvärr. Men om man skulle få ett ryck så hade jag nog velat ha de rosa :)
Hoppas livet leker för dig, själv är jag lite mör efter en intensiv dag. Men solen skiner o det är 14 grader varmt så man kan inte vara annat än glad.
Kram o ha de gott.

10 Nilla:

skriven

Skit börjar ni känna mej ASG klart det inte bara blev skor ..det blev nya shortschaps typ stövelskaft modell och ett par sporrar...+ ett par skor ..må så gott de svarta skorna du har på bild är coola

11 S A R A:

skriven

snygga skor :) har lagt ut en klänning på min blogg nu, som jag har sytt :) kram

12 Ida:

skriven

dom bruna var helt underbara!! :)

13 Jessica:

skriven

gud så snygga dom var.Jag kan inte heller ha högklackat, jag klarar inte av det, men det kanske är en vanesak?!

14 Lisa.B:

skriven

' Ta dig tid! Sälar som sport? Vill vi ha det så? Vi måste förändra.. gör DIN röst hörd i min blogg! :) Känsliga tittare varnas! help .v. '

15 Åsa.S:

skriven

Jättesnygga skor! Men du , det är inte klackens höjd som är det svåra, det är hur den är vinklad. Endel höga klackar är superenkla att gå i.
Ha en fin dag!

16 Mia:

skriven

Säger bara: WOW!!!! Men man kan sitta och äta middag i dom... ;-))

17 Dress Like a Princess:

skriven

hoppas du haft en bra dag :)

18 Inger Maryissa:

skriven

Vilka läckra skor !!
Önskar mig tillbaka till den tiden för "några" år sedan då jag kunde ha sådana.
En tid gick jag alltid i högklackat. Nu fattar jag inte hur jag klarade det.
Fast fötterna tog nog lite stryk vilket visar sig nu.
Kram

19 Ulla:

skriven

Jag tycker skor med högre klack är jättesnyggt, men jag inte heller gå i det.

20 Camilliondollar Baby:

skriven

Skitsnygga!

21 Helena:

skriven

Ja visst! jag med, med det är mycket skönare på mark nivå :0)

22 Cheri:

skriven

oh den bruna! :)

23 Kimmagnhild:

skriven

Very interesting site. Lots of good information.

Kommentera här: