Hjälp dom om du kan

Så mycket småfåglar som det är runt fågelbordet nu har det inte varit på hela vintern och dom är verkligen jättehungriga! Ni vet väl att våra småfåglar behöver hjälp med mat hela året helst så har du mat kvar så lägg ut den!!

image1436

BloggRegistret.se


KLICKA HÄR OCH ANMÄL DIG TILL MIN TÄVLING!!
1 Mia:

skriven

Helt rätt! Nu kommer ännu mer fåglar som behöver hjälp...

2 Margaretha:

skriven

Nej vi får ju inte glömma dom små flygande vännerna....så här års är det jätteviktigt med lite stödfoder.
Kram
Margaretha

3 Linnea, Moa & Emma:

skriven

Nu vet man att sommaren är påväg :)

4 zabina:

skriven

vilket sött fågelbo!
Jag ska se till att skaffa mig ett till nästa vinter :) Har du ett hemma? =)

5 Gabbi:

skriven

Jag har bollar hängande i min häck på flera olika ställen...
Mm..jag ska nog fan fixa till en irisch jag med..
Kranmen

6 Sanna:

skriven

Tävling i min blogg! Ta chansen och vinn ett superpresentkort =)

7 Helena:

skriven

Du är allt en riktigt djurvän. Nu börjar det väl i knapert i naturens skafferi.
Jag har utmanat dig på min blogg.

8 Bim H-D:

skriven

Vi matar in dem ÄN, de stackarna... och jag tror det är mer fåglar där nu än under vintern, ja... Har två-tre ställen runt huset med mat till dem... och jag tror inte Leo Tass har käkat upp för många fåglar nej... ;)
Må så grankott... värmländskan Bim, som är så hiskeligt trött på grått väder, regn, snöslask och blåst - blääää... vill ha sommar och sol nu, jö... :(

9 Markattan:

skriven

Självklart ska man ge de små bevingade vännerna lite extra mat om man har möjlighet. En god uppmaning, samt en fin bild.

10 Kjellella:

skriven

Informative website! Thanks!

Kommentera här: