Hälsan går före

Eftersom jag inte känner mig riktigt frisk fortfarande så gjorde jag valet att vara hemma och kurera mig i kväll i stället för att gå ut och äta och dricka vin med tjejerna...tråkigt men så här blir det ju tyvärr ibland.
Har redan varit hemma från jobbet i över en vecka, med avbrott för Gävle-resan, och det känns inte bra.
Troligtvis skulle jag inte ha åkt iväg på den där resan och det är ju alltid lätt att vara efterklok....
Nu blir det en kväll under en filt i tv-soffan i stället då.

image1482

Rösta gärna ;)

BloggRegistret.se
1 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hoppas verkligen att du piggar på dig! Det var nog också klokt av dig att inte gå ut med tjejerna, men det är ju alltid tråkigt när man måste lämna återbud! Krya nu på dig!

Kram Sus

2 Trolda:

skriven

KRYA på dig! =D

Trolda - kram!

3 Mia:

skriven

Jaaa, visst är hälsan viktigare, trist men sant...:/

Kommentera här: