Grått, trist och blött

I dag har det verkligen varit en grå och trist dag...det ligger en tung, blöt dimma över allting och den vägrar försvinna... ute är det blött och råkallt...solen skulle behöva titta fram och torka upp här ute...hur kul tror ni att den här kombinationen är att ha överallt i huset...


image1392

Hår från hundar, katter och hästar.

image1393

Grus.

image1394

Lera.

Helt rätt, svaret är INTE ETT DUGG KUL!!!

BloggRegistret.se


1 My:

skriven

Nej det kan inte va kul :) Jag skulle bli tokig!
Kram

2 Maria:

skriven

Ja det är ett tråkigt väder. Jag har ju tur att Kruse inte har så mycke hår så det dras inte in så farligt här. Tror jag är den som drar in mest grus...fniss.
Sovit som en stock.
Ha en trevlig kväll nu!

3 Annelie:

skriven

Trist väder här också, men inget regneller snö.
Ha en fin kväll!

4 Maria:

skriven

Kan du göra mig en tjänst? Gå in här:
http://lifestajl.blogg.se/1206429715_tvling_jag_lottar_ut_.html

och skriva - maria Pettersson tipsade mig om din blogg. då får jag ett dior läppglans :) vore super schysst!! sen kan du göra samma sak själv :)

5 jen:

skriven

Här har vi haft sol hela dagen.
Ha de gott.

6 Mia:

skriven

Hahaha!! Den nedersta bilden påminner om när jag var på kolonin igår...:D

7 Plogflickan:

skriven

Skönt att se att man inte behöver känna sig ensammen om allt djurhår.... *ler*

8 Fia:

skriven

Haha, vilka talande illustrationer du har fixat!

9 Camilla:

skriven

Ser ut som hos mig ungefär:-)..
Man hoppas att det torkar snabbt och att djuren får nån sorts snabbtappning av päls..Suck..

10 Abeltina:

skriven

Great work,webmaster,nice design!

Kommentera här: