Fredag

image1532

Fredag idag igen! Herregud vad veckorna rusar fram.
Idag ska jag jobba 11.30-21, det känns väl inte sådär jättekul eftersom solen skiner från en klarblå himmel, jag får hoppas att det blir möjlighet till någon uteaktivitet på jobbet idag.
Hur ser er fredag ut?

BloggRegistret.se


Jag saknar din röst!! ;)
1 Nilla:

skriven

God morgon yes det är så skönt att det är fredag stackare jobba till 21 blä ha de gott

2 Annsingen:

skriven

Ja det är nog så!
Hoppas din dag blir fin fast du jobbar!

3 A:

skriven

Ja du... Jag jobbar också. Börjar ett och jobbar sen till i morgon förmiddag.... Så man får hoppas på fint väder i morgon med =)
Ha det fint
Kramen

4 Mia:

skriven

Ha en fin helg, Ejmis! Hoppas att solen ska lysa på dig hela helgen för du kanske är ledig NÅN dag??

5 jenny:

skriven

jag ska bara ta det lugnt, är lite sjukis:/

6 My:

skriven

Jag jobbar oxå ikväll, tyvärr, det är ju kanonfint väder...men kan njuta av det till kl 16 iallafall :)

7 Vaniljis:

skriven

Mina barn kommer idag..längtar.. ;) Kram

8 Cim:

skriven

Ha en underbar helg...
Hittade dig hos mamsen, men tror jag har skrivit nån gång här för ett tag sen... (=ganska länge sen...)
Kramen
Ps. adda mig på msn om du vill... [email protected]

9 LillaNisse:

skriven

Önskar dig en trevlig helg, själv slutar jag 15:30 idag, så då får jag bege mig ut i solen.

Kram

10 Lena:

skriven

Min fredag har hittills bestått av att försöka få senaste kalven att dia samt att få en annan kalv att acceptera flaskan som ett komplement till mammas lilla mjölk. I kväll ska jag nog göra så lite som möjligt ;)

11 synne:

skriven

Hejsan.
Trist att jobba när solen skiner, hehe.
Synd om mamma mu inte reser sig under helgen....
Hoppas hon kommer på benen.
Ha en fin kväll när du kommer hem.
Kram Synne :D

12 Tessan:

skriven

Här på Åland är det stråland solsken idag och varmt ute:) Men jag har också suttit inne på jobb idag, så kvällen ska jag inte blogga bort, utan jag ska vara ute och bara njuuuuuta!
Ha det bra!

13 jen:

skriven

Jaa va skönt att det är fredag i dag. Hoppas att ditt arbetspass går fort :)

14 Åsa.S:

skriven

Ha det så gott! :)

15 Camilla:

skriven

Jaa det är sååå skönt att det är fredag:-)
Ha en skön helg!
Hur går det med kvigan??

16 Anonym:

skriven

Middag med mammsen och pappsen.
Dottern fyller 18 imorgon därav middag ikväll !

Köpte en guldlänk till henne som hon blev glad över. Skönt !

kram

Kommentera här: