Fredag

CommentSexy.com is your Hot Spot

Free at CommentSexy.com

Fredag och sista arbetsdagen för veckan...det har varit många arbetsdagar på raken nu...jag är ju annars bortskämd med att slippa det...jobbar oftast bara 3 dagar per vecka...ibland 4.
Idag ska vi ha besök av vårdköpare från ett annan landsting så det blir en representationsdag för mig.
Kul med sådana dagar men också lite nervöst...man vet ju aldrig vad som dyker upp under dagen.
Vad ska ni göra idag?
1 Vonny!:

skriven

Ska jobba några timmar. Sen är det handling och förberedelse för våra grabbars födelsedag på söndag. Min son och min sambos son fyller år på samma dag, de blir 17 år. Och imorgon kommer barnbarnet med familj och hälsar på. Blir full fart i helgen. Ha det bra!

2 LillaNisse:

skriven

Ha en trevlig helg själv, jag jobbar till klockan 22:15 ikväll så vi får väl se hur mycket man orkar efter det.



kram

3 Camilla:

skriven

Tack!

Just nu färgar jag håret...med glasögonen av..kan bli vad som helst:-)

ha en skön fredagskväll!!

Kommentera här: