Det vräker ner

image1488


I morse sov jag till kl 8.00 och det var så skönt. Vaknade tyvärr med huvudvärk och näsan full med snor så det verkar som om förkylningen nu också ska bjuda på en snorig näsa.
När jag tittade ut genom fönstret så ser jag att snön bara vräker ner...det måste vara en ny istid på gång för nu har vi snart mer snö än vad vi hade för tre veckor sedan!!
Nu har i alla fall djuren fått sitt och frukosten är avklarad så nu är det dags för en blogg-runda.


BloggRegistret.se

Rösta gärna!  ;)
1 Mia:

skriven

Det är lika bra du håller i horisontalläge så du blir frisk! Attans vilken envis förkylning du dragit på dig..

2 Åsa.S:

skriven

Usch då... inget kul med varken snorig näsa eller massa snö!

3 Helena:

skriven

Åh vad tråkigt. Här skiner solen och jag snart går ut.

4 Emelie:

skriven

Vad kul att du är en av mina dagliga besökare! =)
Tråkigt med förkylning, själv har jag haft världens huvudvärk i två dagar.. Inte skoj sånt.

Krya på dig!
Kram

5 Bim H-D:

skriven

Tur dock att det är en bild på en härlig tekanna o kopp som kan glädja en... Hm, men det vore bra att ha den hemma också :)
Må så grankott... värmländskan

6 Plogflickan:

skriven

Krya på dig!
Hoppas du får en bra dag!!

7 Trolda:

skriven

Ja ibland undrar man över vädret...Här lyser som sagt SOLEN nu o jag ska ta mig ut i det härliga vädret =D Krya på dig!!! INTE kul med snorig näsa o huvudvärk..:(

Trolda - kram!

Kommentera här: