Det var ett tag sen

När jag såg "Så ska det låta" senast så kom jag att tänka på i vilken roll jag såg Peter Settman första gången, det var som en del i duon "Ronny & Ragge". Det var ett tag sen...minns ni??



Texten i den här låten är kanske inte den bästa, men den fastnade i mitt huvud är den kom så det här är nostalgi  =)
1 linda:

skriven

Visst minns man dem!

Jag skriver in dina steg gensat!
Hoppas helgen varit bra!

2 My:

skriven

Oja, minns dem! Men jag var aldrig särskilt förtjust i dem...

3 Mia:

skriven

Åh, vad jag tyckte dom var pinsamma! Och aldrig hade jag väl kunnat tro, att han skulle bli så seriös som han är...*L*

4 evans:

skriven

Visst minns jag dem. Ronny & Ragge är ju en klassiker :)

5 Nicklasruna:

skriven

Lots of great info, keep up the good work!

Kommentera här: