Det "spritter i bena" =)

Det är helt klart vår!!
I morse när jag mockade så hörde jag Bröderna Rongedal på radion och var bara tvungen att dansa lite. =)




Förresten...angående Rongedals...när jag hör dom så tänker jag på " Earth Wind & Fire". Är det någon mer än jag som kommer ihåg den gruppen...Mia , du minns väl dom??



Vad tror ni? Är det våren som gör att det "spritter i bena"??  ;)

image1412
1 Christel:

skriven

Ja jag minns dom iallafall, var en av de grupper som snurrade på skivspelaren
Ha en skön helg :)

2 Mia:

skriven

SJÄLVKLART minns jag dom! ;-)) Jag gillar Rongedalingarna, tyckte nog att dom kunnat få vinna, man blir så himla glad när man hör låten!

3 Ulla:

skriven

Visst blir man glad av Rongedals låt, så jag förstår att du inte kunde låta bli att ta några danssteg. Önskar dig en go dag!

Kommentera här: