De e måndag morgon.....



Trött, trött, trött!!!
En sak är klar, någon flerdagars-partajare är jag INTE längre.
En dags kalasande sitter i kroppen flera dagar.....
Som tur är så har jag en väldigt kort arbetsvecka, jag jobbar idag och så jobbar jag natt på fredag, resten av veckan är jag LEDIG!!!
1 Junitjej:

skriven

Vilken rolig bild!

Vad tycker du om min nya design?

2 Jonna:

skriven

Godmorgon:)

3 A:

skriven

Låter verkligen som bästa veckan =)

Hoppas dagen går fort för dig...

Kram

4 Nilla:

skriven

Morning..

Visst är det jobbigt att vara trött..jag är seg i kroppen emn hoppas att det släpper kram kram

5 A:

skriven

Himla konstigt att inte kommentarerna syns....Tråkigt =(

6 A:

skriven

Hejsan hoppsan...

Det går inte att kommentera ditt inlägg om naturgodis =O

Skulle säga att det tydligen är nästan lika onyttigt som vanligt godis.... Vad vet jag??

7 Pialotta:

skriven

Hej det gick inte att kommentera i inlägget ovan, men här gick det:-)

Naturgodis är väl ändå lite nyttigare:-)

Ha de fint i vårsolen.

Tjingeling

8 My:

skriven

Ja det är inte som "förr" när man kunde festa halva natten och sen gå upp och jobba kl 07!!

9 Vaniljis:

skriven

Samma här! Vad blogg strular. Nej, håller inte med om att det är nyttigare. Lika onyttigt. Är du riktigt sugen på godis så ät det! Sen tar du en extra runda med stegräknaren.. ;)

10 Eva:

skriven

Hallå där, det gick inte att lämna någon kommentar till ditt senaste inlägg. Så jag svarar här istället :-)

Jag tycker att "naturgodis" kan vara ett bra alternativ till vanligt godis. Men tänk då på att fruktbitarna ofta är kokade i en väldigt söt sockerlag. Så sockret kommer du inte undan. Däremot slipper du många av de andra skumma ingredienserna som finns i vanligt godis.

11 glitterandbling:

skriven

haha roligt bild! kunde inte kommentera inlägget längst upp för det gick inte men naturgodis är inte vanlig godis så du borde få äta det :)

12 Åsa.S:

skriven

På flera av dina inlägg får jag "error 404" när jag försöker kommentera...

Ang. naturgodis tror jag tt det är rätt mkt kalorier i det, men lite grann går nog fint! =)

Kommentera här: