Dagens köp

Nu har jag lagt in en beställning på internet igen, bara nödvändigheter såklart.

image1421


En ny sits till en av vagnarna.

image1422


Två stycken regntäcken.

image1423


Vet-flex.

image1424

Reflexband till katterna.

image1425


Tuggben till hundarna.

image1426


Diverse hundgodis.

Nu tror jag att jag har "shoppat av mig" för ett tag framöver.

1 Ewie:

skriven

awe du rider, vad kul:)

2 lisa:

skriven

rolgit att rida :D
ha en bra dag! :)

3 Anna:

skriven

Vänta du, du är snart där igen!

4 Sweet 16´s blogg:

skriven

har du hållt på eller håller du på med dans? isf vad för slags dans?:D

5 Trolda:

skriven

Mums för Vovvarna så...=D Och visst är det kul att nät-shoppa emellanåt...=D

Trolda - tjingeling =D

6 Annsingen:

skriven

Fniss! Nämen tänk vad häftigt att få det att funka! Eget alltså! Men inte lätt det förstår jag! Men drömma får man!

7 Fia:

skriven

Det var värst vilken glamorös shoppingbrud du är! :)

8 Carina:

skriven

Bara shopping till dina skyddslingar ser jag.
Fick ila till affären och köpa grisöron jag.
Turbo var något besviken på mig när jag inte hade grisöron hemma idag.
Han är så bortskämmd så att inget annat duger när han kommer som gäst och något ska han ha ...står vid skafferit och ylar tills rätt sak kommer fram :/
Bortskämmd???...skojar du ;)

Kommentera här: