Dagens köp

I kväll har jag tittat i kataloger och sen beställt grejer via internet, det är så enkelt och bekvämt tycker jag.
Vad jag har köpt?

image1397


En ny skottkärra till stallet, den gamla har det gått hål i.

image1398


Tre stycken nya hundbäddar, vi har ju fyra hundar men minstingen ligger gärna "skavfötter" med någon av de andra så han får ingen egen bädd.

Jag beställde mer grejer också men resten redovisas i morgon.


BloggRegistret.se


GLÖM INTE MIN TÄVLING!!
1 evans:

skriven

Varifrån beställde du hundbäddarna? Våra skulle behöva en ny. De tränger ockoså gärna ihop sig och sover tillsammans, så det räcker ju med en.

Jo, under den tid jag hann testa Orbitreken så kändes det faktiskt i benen. Nu måste jag bara se till att använda den också!

2 evans:

skriven

Tack för länken!

3 Nettan:

skriven

Har du 4 hundar ?!
Vad då för sort ?

kramiz

4 karro:

skriven

Gratis designhjälp? Checka in min sida eller maila dina önskningar till [email protected] :)

5 Mia:

skriven

Jamen, visst är det smidigt?? Hmm, skulle nog behöva en ny kärra jag också ser jag... *L*

6 A:

skriven

God morgon =)
Hoppas du mår bättre idag
Kram

7 Nilla:

skriven

God morgon på dej...
Vi skulle oxå behöva en ny skottis...fast jag shoppade ju andra saker..he he må så gott

8 Annsingen:

skriven

Morning! Det sket sej för Timrå tyvärr!

9 synne:

skriven

Visst är det kul att förnya sig när det gäller djuren.
Skottkärra skulle jag vilja ha med, men för att köra bort skräp och klippgräs och kvistar och.....
Nä, jag mockar heller ut i stallet..
Så minstingen får ingen egen säng, vad är det för mobbning hehe.
Här har jag precis hängt ut tvätt på tork. Det är en kall sur vind, men solen kikar fram emellanåt ialla fall. Hoppas på fint vårväder.
Sköt om dig.
Kram Synne :D

Kommentera här: