Dagen efter kvällen före



Nej så illa är det inte!! Det var en jättetrevlig fest igår med god mat, dryck och dans till ett cover-band. Kom i säng vid 02-tiden och har väl inte sovit sådär jättebra eftersom A har snarkat hysteriskt hela natten.
Så jag är mer trött än bakis faktiskt. Men visst känns det all jag drack igår, så här dagen efter så skriker kroppen efter fett och socker.
Är det så för er också dagen efter?
1 jayne:

skriven

Japp så är det för mig med!!!

Men till nyrå läste jag om saltersättning...som man kan ta när man tex är dålig i magen...för att få balans i kroppen. Jag tog några sådana under festens gång och mådde som en drottning dagen efter... Underbart. Ett litet tips...

2 Mia:

skriven

Å det var det eländigaste jag sett på länge S

För min del räckte det med två glas vin igår kväll efter jobbet, sen trillade jag ner i bingen! L

Pigga på dig, Ejmis!!

3 Plogflickan:

skriven

Jag dricker nästan aldrig nu mera, men kommer ändå ihåg att man blev bakis sugen på onyttigheter...

4 Margaretha:

skriven

Nej , för mig är det hinkvis med bubbelvatten som gäller.....;D

Så olika det kan vara....fast det var lugna pucker igår,bara mannen och jag så jag mår förträffligt idag :D

Kram

Margaretha

5 Margaretha:

skriven

Nej inte mat...här gäller hinkvis med bubbelvatten.....hehehe så olika det kan vara.

Fast jag mår finfint idag, det var bara mannen och jag igår kväll...

Kram

Margaretha

6 My:

skriven

Mmm förstår att det blir pizza idag då, sååå himlans gott dagen efter...

Och varför snarkar alltid männen när de har druckit mycket??

Kram

7 Georgmagnhild:

skriven

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

Kommentera här: