Bra eller dåligt?

När jag är förkyld har jag ingen matlust och glömmer bort att äta vilket gör att jag går ner i vikt och det är ju trevligt MEN...jag vet ju att så fort matlusten kommer tillbaka kommer jag att gå upp det jag gått ner, plus förmodligen lägga på mig ytterligare lite extra vikt ...det är lika bra jag tvingar i mig lite mat nu alltså...

image1380

1 linda:

skriven

Alla steg är bra steg!
Krya på dig...

2 Mimi:

skriven

Hur går det med viktnedgången? Hur många kilo har du lyckats gå ner? Själv börja jag med GI igen nu... Wish me good luck :-)

3 Åsa.S:

skriven

Ja, tänk vad bra det vore om de höll sig borta för alltid, kolona man går ner när man är sjuk...
Ha en fin kväll!

4 Tanja:

skriven

Säger det igen - KRYA PÅ DIG!!! Nu ska förkylningen släppa av bara skräcken!

Bacillfri kram kommer här!

5 Alawju:

skriven

Great work,webmaster,nice design!

Kommentera här: