Arbetsdag

Idag har jag jobbat, det var ett tag sen jag var på jobbet nu och det var riktigt kul att komma tillbaka.
Känns extra kul när några rara människor lyser upp och säger saker som "vad kul att du är tillbaka", sånt värmer såklart. Jag hade en massa läsning att ta igen och så var det såklart en del arbetsuppgifter som legat och väntat som jag stökat undan. Men i det stora hela hade jag en rätt lugn första dag på jobbet efter min sjukledighet.

image1522
1 Annsingen:

skriven

Tack det tycker jag me

2 Christel:

skriven

Alltid roligt att känna sig välkommen tillbaka och efterlängtad.
Vad ledsamt med kalven, hoppas kvigan klarar sig.

3 Åsa.S:

skriven

Vad synd med den lille kalven... hoppas mamma ko(eller heter det ff kviga?) klarar sig!

4 Nettan:

skriven

Skönt att inte behöva stressa så inninorden mycket när man kommer tillbaka.

5 Plogflickan:

skriven

Jaha du är tillbaka i vardagen... Ha en bra dag!

6 kicki:

skriven

Skönt och komma tillbaka i de gamla rutinerna igen...jag skall jobba lite extra som påkläderska på en mannekänguppvisning ikväll..jag brukar jobba extra i den kläaffären och nu vill de ha lite hjälp ikväll också...kul...
Vart får du tag på alla de roliga bilder du lägger in..
ha det gott...kramen
hur går det med kvigan förresten

7 My:

skriven

Alltid kul att höra att man är efterlängtad! Sug åt dig! Hoppas dagen varit bra, kram

8 Mia:

skriven

Vad skönt med lite mjukstart, det var nog behövligt..Håll dig frisk nu! ;-)

Kommentera här: