Arbetsdag igen!!!

Idag ska jag också jobba...känns väl sådär...hade gärna varit hemma...det börjar torka upp bra på gården nu så en storstädning är snart möjlig...men det får väl bli till helgen kanske...
Jag flyttades ju över till den nya domänen igår men än så länge kan jag inte säga att det verkar bättre...tyvärr sämre...men det kanske reder upp sig eftersom.
Är det någon som har förstått vad nyheterna skulle vara när man blev överflyttad? Jag märker då inga ännu i alla fall.
Nej nu får det vara färdig-gnällt, jobbet väntar.

Vad ska ni göra idag?

Ha en riktigt bra dag och rösta gärna!! ;)

BloggRegistret.se


1 A:

skriven

Nyheterna ska nog komma allteftersom tror jag...

Men jag vill egentligen inte flyttas. Har alltid svårt för nymodigheter ;)

2 Anonym:

skriven

Goo morgon på dej...

Tråkigt när arbetsledningen inte har en riktig struktur och är tydliga varför man gör förändringar det går aldrig att få med sej personal om de inte riktig vet..må så gott

3 Borthy:

skriven

Det betyder i varje fall att du får ha kvar din blogg! Hur fick du veta att det var dax för flytt?

Hoppas att din dag på jobbet blir trevlig nu när du ändå måste dit! Kram

4 Borthy:

skriven

Nu förstår jag i varje fall en sak vad du menade, man måste ju skriva en roman i kontrollrutan innan man får skicka kommentar till dig, helt klart en försämring!

5 Helen:

skriven

God morgon på dig här skiner solen oxå :) Härligt nu när det torkar upp på er gård. Hoppas det blir bättre för varje dag som går.

Finns det några nya finesser? Så som att man kanske kan bestämma färg själv på texten eller ngt annat roligt?

Ha en bra dag

6 Nettan:

skriven

Jag sitter i solen och njuter ett tag med barnbarnet i vagnen sovande brevid.

För just i denna stund ligger hans mamma på operationsbordet och tar bort gallblåsan.

Sen blir det en tur in till sjukhuset mitt på dan och hämta henne.

7 Åsa.S:

skriven

Hej hopp! Hoppas din dag blir bra och att nya bra nyheter kommer efter hand.

8 linda:

skriven

Jag ska njuta av min ledighet under eftermiddagen och kvällen...

promenera..allt jag inte hunnit med de sista veckorna..

och smaka sonens glass..L

HA EN UNDERBAR DAG!

9 kicki:

skriven

Vad är det för ny domän du flyttat över till, är det något vi all behver göra eller...

10 Inger Maryissa:

skriven

Min blogg har ännu inte blivit flyttad.

Men som jag ser här hos dig så verkar det inte vara någon större skillnad.



Förutom två saker:

och det är rutan med koden man ska skriva in för att skicka kommentaren.

Den är mycket svårare att se nu och mycket längre.



Och dessutom funkar heller inte ikryssningen i rutan: Kom ihåg mig

Så jag måste fylla i namn och bloggadress varje gång.



Men hoppas Blogg,se fixar dessa saker.

Ha en bra dag.





11 Mia:

skriven

Gillar inte den nya koden man ska skriva i, och som för Inger, att det inte funkar med adressen men det kanske blir ändring på det, förhoppningsvis

12 Trolda:

skriven

Förhoppningsvis BLIR det bättre snart! Ha en fin kväll!



Trolda - kramar!

13 Trolda:

skriven

Kommentera här: