Anybody out there??!!

Hallå!!!!
Var är ni alla blogg-vänner??
Det var väldans vad tomt det var i blogg-världen idag.
Jag tar väl min tango med snabel-draken då tills nu dyker upp....

image1538
1 Anneli:

skriven

Hej vännen

Nig & tack.

Kramis Smoggen

2 Nina på Johangården:

skriven

Jag är här... men inte så länge till... solen lyser.

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Jag är här!

Vad kör du för musik till tangon?

4 Inger Maryissa:

skriven

Hejsan här är jag....;-)
Jo, jag har märkt samma sak.
Det är ovanligt tyst.
Kanske det är bloggflyttar som är på gång.
De har skrivit på infosidan på Blogg,se att de flyttar de stora och äldre bloggarna manuellt först,
Och sedan blir det de övriga bloggarna, och att då man själv bekräftar flytten när man loggar in på sitt konto.
Och de skrev där att flytten kan i värsta fall ta ett dygn.
Åter igen Grattis på födelsedagen
Kram

Kommentera här: