Äntligen vårtecken!

Idag när vi åkte från jobbet såg vi äntligen några riktigt härliga vårtecken.

På vägen ner från jobbet lyste massor med små gula solar upp vägkanterna.

image1527

Ute på  åkrarna promenerade  både kanadagäss...

image1528

...och tranor.

image1529
1 evans:

skriven

Åh, då kanske vi får se tussilago här snart också! Tranorna kom i måndags, men några kanadagäss har jag inte sett till ännu.

2 carina:

skriven

Att se sådant ger mig energi...nu är det VÅR ;)

3 Anonym:

skriven

Jag har knappt varit ute i bloggvärlden nu ett tag. Vad otroligt tråkigt med kalven :( Alltid lika trist när man förlorar ett djur. Jag hoppas kossan klarar sig.

4 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Oj då det var verkligen ett fint vårtecken! =)
/Sus

5 Annsingen:

skriven

God morgon! SÅg tussilago igr jag med:))

6 carin:

skriven

Visst e det härligt när våren kommer, det gör så gott för humöret.
Ha en finfin helg.
Kram

7 Inger Maryissa:

skriven

Underbara vårbilder !
Visst är det mysigt med de små söta tussilagona, för när man ser dem då vet man att våren är på väg på riktigt.
Ha en bra fortsatt dag.
Kram

8 Morgankaroline:

skriven

It is the coolest site,keep so!

Kommentera här: