44 år

Idag är det min födelsedag...det känns helt overkligt när jag tänker på att jag är 44 år nu!!!
Utsidan åldras såklart men insidan känns inte en dag över 30.
Dagen kommer att rulla på som vanligt här hemma men i kväll ska vi ut och äta middag på Restaurang Chats.
Hur firar ni era födelsedagar? Är det "fullt pådrag" eller föredrar ni ett lugnare firande?
Jag föredrar ett lugnare firande, ut och äta middag passar mig helt perfekt  =)
Firande med släkt och vänner blir lite eftersom sen.

image1539




1 A:

skriven

Nämen JÄTTEGRATTIS till dig gumman.....
Jag vill inte fira mina födelsedagar...
Men mamma envisas med att alltid komma ändå ;)
Hoppas du får bästa dagen...
Puss

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Grattis gumman!

Kram

3 Annsingen:

skriven

JÄTTEGRATTIS du rara människa!
Åh Chats som har så god mat!!!!

4 Nina på Johangården:

skriven

GRATTIS!

Jag föredrar lite lugnare firande... men vill bli firad.

5 Inger Maryissa:

skriven

Säger stort GRATTIS.
Önskar jag kunde skicka en födelsdagsblomma.
Ha en riktigt fin dag och hoppas solen lyser lika fint hos dig som den gör här.
Kram

6 Fia:

skriven

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag och god mat!

7 Annsingen:

skriven

Ja visst var dom???
Menar dom duger en sommar iallfall!:))

8 jayne:

skriven

GRATTIS... ja må du leva, ja må du leva.. ja må du leva uti i hundrade år... ja visst ska du leva javisst ska du leva javisst ska du leva uti hundrade ååååååååår!!!!

Hoppas du får en superduper dag!
Jag gillar inte mina egna dagar..älskar att fira andras....men står gärna över. Förra året fyllde jag dock 40... och blev firad.. min man hade ordnat ett hemligt kalas,..tält i trädgården..mat och vänner. Jag fick inte sova hemma natten innan..sov hos min syster. KUL... verkligen kul. Men jag gillar inte att stå i centrum,ställer gärna andra där.
Men ha en bra dag

9 Cim:

skriven

GRATTIS gumman, hoppas du får bästa dagen!!!
jag gillar lite lugnt med god middag, skön soft musik och bara de närmaste...
Må gott!!!

Kramisar

10 Pia:

skriven

GRATTIS på födelsedagen.

11 vivan:

skriven

GRATTIS KOMMER HÄR FRÅN VIVAN...HOPPAS DU FÅR EN LUGN OCH SKÖN KVÄLL MED GOD MAT OCH DRYCK...

12 Camilla:

skriven

Grattis på födelsedagen!! Hoppas att du får en underbar födelsedag!!:-)

13 Evelina:

skriven

Stooort grattis på födelsedan! Hoppas du får en toppenbra dag med firande och tårta:)

14 Anonym:

skriven

Grattis på födelsedan!
Hoppas du får världens bästa dag.

15 Mia:

skriven

Går ingen officiell bloggrunda men tittar in hos dig... Vet du vad? Dom vill att jag flyttar upp!! *L*

16 Mia:

skriven

Men herregud, hur dum får man vara egentligen?? Jag skulle ju gratulera på födelsedagen! GRATTIS!!!!! *S*

17 Pia:

skriven

Stort Grattis!!! :)

18 Junitjej:

skriven

GRATTIS dubbelfyran!
Jag vill gärna ha semestertips här:
http://junitjej.blogg.se/1208596103_semestertips.html

19 sanny:

skriven

grqattis :)

20 Cajsa:

skriven

Stort grattis på födelsedagen. Hoppas ni får en kul och trevlig kväll.

Jag firar lite olika, beroende på vad jag känner för. Kan bli stor fest, kan bli tårta och kaffe. =)

21 Åsa.S:

skriven

Grattis, grattis!
Jag är likadan som dej, gillar lugnare firande.
Ha en bra kväll!

22 solgudinna:

skriven

Många grattis kramar till dig.
Visst är det konstigt, men samtidigt tur att man inte åldras på samma sätt på insidan.
Har man barnasinnet kvar, har man så mycket roligare.
Ha en trevlig fortsättning på helgen och födelsedagen.

23 Lena:

skriven

Grattis!!! Själv får man äta tårta på måndag för då är det min dag :)

24 MissyElliot:

skriven

Hip hip hurra, på din födelsedag!
grattis...
:-)

25 Klara:

skriven

Man får lov att gratulera så mycket på födelsedagen :) Hoppas du får det trevligt!

26 Sanna:

skriven

GRATTIS ! =)

27 Trolda:

skriven

STORT GRATTIS!!! Och NJUUUUUT av rödvinet o den trivsamma kvällen ;-)

Trolda - hipp hipp HURRAAAAA =D

28 Fia:

skriven

Grattis på födelsedagen:D

29 Linda:

skriven

JÄttegrattis på födelsedagen. Ha en härlig födelsedagskväll!

30 Bim H-D:

skriven

Grattis med dagen!!! Oavsett ålder, är man aldrig äldre än man gör sig, eller möjligen känner sig ;)80 som 18, och 18 som 90, inget omöjlighet alltså ;)
Massor av födelsedagskramar från hon som tydligen är från Skövde, dock dessa 241(?)km därifrån ;)

31 LillaNisse:

skriven

Grattis på födelsedagen, är lite sent att säga "hoppas att du får en trevlig dag", men jag säger det ändå.
Skickar en stor kram till dig.

KRAM

32 Mimi:

skriven

Grattis Grattis!!!
Jag föredrar lugnt firande med nära och kära...

Kram

33 Emelie:

skriven

Grattis grattis grattis på födelsedagen.. stoor kram

34 Plogflickan:

skriven

Stort GRATTIS!

35 Vaniljis:

skriven

GRATTIS på födelsedagen gumman! Var inne en stund på morgonen igår och då kunde jag inte kommentera någonstans så jag lade ner. Hoppas du hade en trevlig kväll ute. Precis min stil att bara ta det lugnt och gå ut och käka när man fyller. Kram och ha en härlig söndag.

36 vivan:

skriven

Stort grattis till dina år....hoppas du får många paket...kramiz

37 Anna´h:

skriven

GRATTIS i efterskott !!
Hoppas du hade en underbar födelsedag
= )
KRAMAR i stora lass

38 Carina:

skriven

Men (((((Grattis))))) i efterskott!!
44 år, rena ungdomen ju :-)

39 Maria:

skriven

Har inte blivit nåt bloggande på ett par dagar av förklarliga skäl.
Vill tacka så mycke för en fin kommentar hos mig. Det värmde.
Vill oxå gratulera lite i efterskott.
Hipp hurra för dig.
Kram

40 Amundane:

skriven

Very well done site! Please keep up the good work.

Kommentera här: