120 cm

I dag har det gått 300 dagar av den totalt ca 330 dagar långa dräktigheten...nu närmar det sig...om allt går vägen har vi snart en sådan här liten gullegris på gården också  =)

1 anneli:

skriven

jösses vad du ligger i och bloggar! jag körde en maratonvariant i stället....Middagen verkade vara både god och enkel! Oj, vad spännande det måste vara och gå i väntans tider!!

2 Maria:

skriven

Oj vad spännande. Ni har verkligen nåt att se fram emot.
Ha en härlig kväll nu.

3 Marie:

skriven

söt!
Hoppas att helgen har varit bra!
Vad har du gjort för kul???
Ha en riktigt bra kväll, kanske framför tv:n ??

Kram kram från Marie

4 Martha:

skriven

Ååå ett föl. Jag älskar hästar. Red mycket när jag var yngre, tyvärr inte tid eller ork för det längre.
Ha en bra kväll!

5 Mia:

skriven

Visst ja! DET hade jag glömt bort...oh vad mysigt!!!

6 zabina:

skriven

Nej! vad söt du är!
Jag ska med göra det! Men när jag var liten gick jag faktiskt och köpte fågelmat för min veckorpeng :)

7 A:

skriven

Åh, vad gulligt =)

8 Nathalie:

skriven

Lust att hjälpa mig komma på en snygg frisyr till min docka som jag ska klippa och färga imorn i skolan? ge mig gärna tips i min blogg :)

9 jannice:

skriven

Va roligt. Själv har jag lust att börja rida, gjorde det förr när jag hade egen häst men inte nu längre :)

10 Nilla:

skriven

Men va häftigt det är så roligt med föl..ut med bilder när skrutten kommer må så gott

11 Inger Maryissa:

skriven

Vad mysgit och spännande.
De är ju så söta de små fölen.

12 linda:

skriven

Hoppas på många bilder då..*L*
Finns inget sötare än små föl/kalvar..ja alla djur är så söta när de är små!

13 MARRUE:

skriven

åååh, vad kuul :D

14 The Untitled:

skriven

Aaw, föl är så söta! :) Hoppas allt går bra!

Fortsatt härlig söndag!

15 Linnea, Moa & Emma:

skriven

Ha en skön kväll & sov gott :) Kram!

16 annebelle:

skriven

En sån gosing vill jag också ha!! Hoppas allt går väl.

17 Lexie:

skriven

aw så söt :)

18 rania:

skriven

vad tycker du om min inne/ute lista ?:)

19 crazyangel:

skriven

Mysigt :) vad äre för ras på stoet?

20 Alantiril:

skriven

Keep the good works comming.

Kommentera här: