Vilken fyrfota karaktär?

Hittade ett test hos Junitjej som jag var tvungen att göra  för att få veta vilken fyrfota karaktär jag liknar mest.


image305
 

Oavsett din yttre fysik bär du en liten knubbig och trygg ponnysjäl i din kropp. Du har inga stora behov av att hävda dig, men står ändå tydligt fast i din övertygelse om vad som är rätt och fel. Planering ligger dig varmt om hjärtat och dina planer liksom din personlighet är oftast mycket jordnära. Du har en positiv livssyn, älskar god mat och dryck och vill din omgivning väl. Men det är viktigt att du ser upp ibland för din omsorg om andra ligger ibland på gränsen till självutplåning och dina matvanor kan bli påfrestande för bältet.

Vill du också göra testet så klicka här.
1 Carina:

skriven

Liten knubbig och tryggponnysjäl bor det i min kropp också enligt testet.
Låter mysigt det ;)

2 Cajsa:

skriven

Fick samma. =)

3 Lotta:

skriven

Det bor en trygg ponny i mig också! Särskilt det där att mina matvanor kan bli påfrestande för bältet! *ler*

4 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag var också en ponny.

Kommentera här: