Vänskap

Åsa har utmanat mig och vill att jag ska skriva om vad en riktig vän är för mig.


Någon som lyssnar när jag behöver prata

Någon som låter mig lyssna när hon/han behöver prata

Någon som jag inte behöver prata med varje dag för att veta att hon/han finns där

Någon att skratta tillsammans med

Någon att gråta tillsammans med

Någon att vara tyst tillsammans med

Någon som respekterar mina åsikter även fast våra åsikter går isär

Någon som ställer upp när jag behöver hjälp

Någon som frågar mig om hjälp när han/hon behöver hjälp

Någon som inte är rädd för att vara ärlig i alla lägen

Någon som jag kan lita på

Någon som litar på mig

Någon att dela hemligheter med

Någon som respekterar mig för den jag är



Någon fler som vill skriva några rader om vänskap??

Upgrade Your Email - Click here!
1 Carina:

skriven

Vad mer kan man tilläga efter dessa egenskaper om en vän.
Som vacker lyrik lät det när jag läste de raderna.

2 Nathalie:

skriven

fint :)

3 ejmis:

skriven

Carina: Tack!

4 Åsa:

skriven

Vad kul att du gjorde den!! Jätteroligt att läsa! O jättefint skrivet!! Ha en fortsatt skön kväll! Kramar..

5 sabine:

skriven

sött! :)

6 Eskilidun:

skriven

good job please keep on the good work

Kommentera här: