V75




Idag fick min kära gubbe 7 rätt på travet. Tyvärr inte någon jack-pott utdelning men några extra tusenlappar är alltid bra!!  =)
 
1 Pia:

skriven

grattis! kul med vinst även om man inte blir rik

2 Carina:

skriven

Tusen lappar !!
GRATTIS

3 cyberspunken:

skriven

Åhh grattis =) alltid kul med lite extra pengar =) och några tusenlappar är ju mer än man vanligtvis har att tillräkna sig som extrapengar :D

4 Salme:

skriven

Det var väl kul! GRATTIS! Aldrig fel att få tillskott i kassan

5 Mia:

skriven

GRATTIS!!! Inte illa... :-))

6 Pia:

skriven

Grattis till din gubbe, min satt som vanligt och tittade på travet och spann planer, du vet, jag skulle som vanligt få sluta arbeta etc etc...det blir liksom tystare och tystare framför teven, när jag sedan frågade hur det gick fick jag bara en sur blick, så det är bara att ta sig till jobbet idag ;)

7 My:

skriven

Grattis! Synd att det inte gav mer....Vi spelade oxå, men ett andelsspel, och fick bara 6 rätt. Den summan delat i tolv, tja, nån krona blev det...

8 Conradnikita:

skriven

Looks good! Many thanks, Thanks much!

Kommentera här: