Utmaning

Jag har blivit utmanad av Vaniljis som vill att jag ska visa innehållet i min väska. Bilden blev tyvärr rätt dålig och jag glömde visst visa själva väskan men här kommer i alla fall mitt väsk-innehåll.

image269


I den brun-svart-rutiga handledsväskan har jag tros-skydd, spegel, Alvedon, Link och där har även nagelfilen sin plats i vanliga fall.
Bok ( Stig Larsson)
Jobb-papper
Kort-hållare
Läppglans
Solglasögon i sitt fodral
Svamp till en diskborste ( måste köpa nytt skaft och behöver se modellen)
Kombinerad filofax/plånbok
Mer huvudvärkstabletter
Nyckelknippa
Telefon
Nagelfil


Googlade en väsk-bild nu så ni får se modellen, men min väska är mer "guldig"

Någon fler som vill visa upp innehållet i sina väskor???

1 Nina på Johangården säger:

skriven

Den väskan kan jag mycket väl tänka mig... den du har googlat fram. Själv har jag en svart och har tappat orken för svart väska. Men det får väl duga ändå. Ska se om jag kommer ihåg att visa mitt väskinnehåll. Påminn mig gärna.

2 Helena:

skriven

Jasså, Vaniljis han före =)
Kram.

3 Shops2006 Com:

skriven

Your website is extremely interesting

Kommentera här: