Trötta ögon och trött hjärna



Att lära sig nya saker är roligt och utvecklande men också rätt jobbigt. Jag har fått en del nya arbetsuppgifter på jobbet som innefattar väldigt mycket regler, lagar och speciella rutiner och idag har jag hållit på med det hela dagen.
Nu är min hjärna och mina ögon rätt trötta så  det blir soffhörnet framför tv:n en stund nu. Får se om jag orkar återkomma senare...
1 Mia:

skriven

Usch ja, det blir jättejobbigt. Ta det bara lugnt och vila ögonen på nåt fint...T.ex min *Ögongodis"...tack för tipset, hihi. Kanske man skulle gå ut i restaurangen och leta "godis" på dagarna?? ;-)

2 Marie:

skriven

Jobbigt!
ha en bra kväll i tv-soffan!

3 Helena:

skriven

det är skönt att sjunka ner i soffan då....

4 Nina på Johangården säger:

skriven

Sjunk du ner i soffan och vila lite. Godnatt och sov gott!

5 Salme:

skriven

Härligt med folk som vill lära sig nya saker...

6 evans:

skriven

Det är både jobbigt och roligt att lära sig nya saker. Hoppas att du får ta igen dig ett tag nu!

7 Carina:

skriven

Kul med nya arbetsupgifter.
Men alla är vi barn i början så snart kommer du att göra det med bravur heller hur;)

8 My:

skriven

Man blir trött av att lära, men visst är det utvecklande!

9 eva:

skriven

Vad roligt med nya utmaningar på jobbet. Lycka till! Jag jobbar, när jag jobbar, också med lagar och regler och är alldeles tom i skallen när jag kommer hem.

Kommentera här: