Tips tack!



Till helgen ska vi till svärföräldrarna i Västerås för att fira svärmor som fyller 80 år. Har fortfarande inte en aning om vad vi ska uppvakta henne med och nu börjar det bli lite panik känns det som.
Vad sjutton ger man till någon som fyller 80 och säger sig ha allt och inte önskar sig något???
Har funderat och funderat men kommer inte fram till något bra så nu ber jag er om hjälp!!
 
1 Maria:

skriven

Ge pengar till välgörenhet i hennes namn, nåt hon värnar om kanske.

2 solgudinna:

skriven

Är hon pigg?
Upplevelse kanske?
Jag vet en dam som är med i Corvette klubben. Hon köpte en ny Corvette till sig själv på sin 75 årsdag. Kör SJÄLV på många träffar. Det hade väl varit underbart när vi kommer dit.
Kram.

3 Anonym:

skriven

Eller kanske en god middag ute på restaurang? *yrkesskadad*

4 Pia:

skriven

köp henne en vacker orkidé, det gillar gamla tanter, det gör jag:)

5 Åsa:

skriven

Jadu..sånt e alltid svårt..särskilt när dom inte vill ha något heller!! Men en korg med blandade favoritsaker i kanske..brukar jag fixa när jag inte vet vad jag ska ge o inga tips dimper ner..

6 Vaniljis:

skriven

Tänkte också föreslå en korg med diverse saker i. Både med mat, the och dryck i. Någon god sherry. Likör. En fin bok med VACKRA bilder i något ämne som intresserar damen i fråga.

7 My:

skriven

Halsband, fint vin, presentkort på någon upplevelse, julkonsert eller dyl...

8 Erika:

skriven

Håller med er andra om såna korgar =) Gillar hon teater? I så fall kanske man kan bjuda henne på det, om det inte är för dyrt förstås..

9 Jenny:

skriven

såg att du redan fått en massa braiga tips,mina favoriter är:
En vacker blomma (mias orkidé låter kanon)
en gåva till välgörenhet (våra tanter älskar röda korset tex.
Mina svärisar brukar ge D´s farmor en liten utflykt vid senare tillfälle,typ några dagar på västkusten eller liknande,det är jätteuppskattat.Då bilar dom och farmodern får kvalitetstid i bilen att återuppleva gamla minnen

Kommentera här: