Summering och planering

Då är jag inne i GI-vecka 3. Förra veckan blev det lite fusk under helgen men förutom det är jag nöjd. Jag gick mina planerade power-walks och jag åt GI till 75% under veckan och det får jag vara nöjd med. Vågen visar på minus 0,5 kg sen förra veckan.

Planeringen för den här veckan blir densamma som tidigare veckor GI-mat och power-walks 3 gånger.


Idag är det arbetsdag för mig igen. Ha en bra dag!

Upgrade Your Email - Click here!

1 Vaniljis:

skriven

Lite fusk gör inget om man tar nya tag igen... Ha en bra dag på jobbet!!

2 Think Twice:

skriven

Bra jobbat!
Keep it up;)

3 My:

skriven

Powerwalks är bra! Kämpa på, lycka till!

4 Åsa.S:

skriven

vad skönt att du inte heller gått ner så mycket denna veckan... då kanske det "hör till" med lite mindre nu...?

5 Helena:

skriven

Bra, en till med i gänget. Ny vecka och nya tag.
Vi kämpar på.
Kram.

6 Mimi:

skriven

Va duktig du är! Bäst är det att ta det långsamt. Inte chocka kroppen för går det för fort tror jag risken är större att man går upp igen.
PeppKramar!!!!

Kommentera här: