Slappardag



Vilken slappardag jag haft idag! Vädret är det sämsta tänkbara, regnet står som spön i backen. När jag kom hem i morse efter att ha jobbat natten hade min kära gubbe varit uppe och fixat i stallet så det mesta var klart.bara för mig att äta frukost och krypa i säng.  När jag vaknade var jag ut en sväng och gjorde klart det sista i stallet och så åt jag , sen har jag bara latat mig.
Eftermiddagen har jag tillbringat i soffan, har uppdaterat mig lite i vår inspelat-hög. Sen har jag läst lite och såklart bloggat.
Gubben jobbar ända till 21 ikväll så jag har varit ensam hela dagen, tänk vad det kan vara skönt ibland.
Vill jag förmedla något intressant eller ointressant så har jag ju bloggen =)

1 Erika:

skriven

Vad skönt det är med såna lata dagar ibland =)Här har det också regnat hela dagen ungefär..
(svar) ja det ska jag försöka med =), är svårt att välja när det blir såna krockar =)

2 Lotta:

skriven

Det är härligt med såna dagar ibland.

3 Nicole:

skriven

Huga för regn!!

4 Åsa:

skriven

Sååå underbart att bara f¨ha en sån dag ibland! Slappa o njuta o bara göra d som faller en in! Ha en skön kväll! Kraaam.

5 Mimi:

skriven

Sånna där dagar älskar jag...

Kommentera här: