Shoppa på nätet

Det här med att kunna handla på nätet är både bra och dåligt.
Bra för att det är lättsamt och man kan göra det dygnet runt, dåligt för att...ja det är av precis samma anledningar faktiskt!
Nyss gjorde jag en beställning från Ellos, nödvändiga arbetskläder förvisso men det är så lätt att handla för mycket.

image280image281
Det här är dagens inköp ( jag köpte båda i svart)

Handlar ni mycket på nätet?
1 Ulla:

skriven

Jag är ingen näthandlare över huvudtaget. Kanske någon skiva eller bok någon enstaka gång. Vill gärna känna på och prova kläderna innan jag shoppar loss.

2 Carina:

skriven

Ja Ellos besöker man då och då, tittar, läger i varukorgen, kollar slutsumman drar bort något eller lägger till.
I fredags hämtade jag ut ett paket där ifrån med bla. ett brunt/turkost överkast som var gratis och en kudde som matchade överkastet väldigt fint.
Ni får se det när sovrummet är färdigt ställt.

3 alexandra:

skriven

Jag handlar mkt på nätet, mest på H&M. Anledningen är att jag bor på ett ställe utan klädaffärer, har 10 mil till närmaste shoppingcentrum ..

4 Helen:

skriven

Ja den där ryggen..
Det var fina tröjor, förstår att det vled båda
Ha en fin dag.

5 Nina på Johangården säger:

skriven

Tycker det är svårt att handla på nätet... vill helst prova och känna på tyget och så innan jag köper. Ha en skön söndag!

6 Helena:

skriven

skivor handlar jag alltid på nätet, böcker ibland. Då och då kläder mest på LaRedoute eller HM. Men det är lurigt tycker jag med storlekar och så.

7 Åsa:

skriven

ibland handlar jag mycket..men d e mest gardiner o såna prylar..köpte mej faktiskt lite på ellos jag med..ska visa upp det på bloggen med! Kramar!

8 Marie:

skriven

Tjusiga tröjor!
Gott att ha och arbeta i!
Tack för tipset på recept, skall gå och titta in på den bloggen senare!
Nä, jag handlar inte så mycket på nätet, men det är väldigt bra annars! jag brukar kolla in skor på skopunkten bland annat, även bokklubbar till mina barn osv.
Ha en skön söndag!
Kram

9 Mia:

skriven

Har nyss beställt gardiner på nätet från Jotex, kläder är nog mer sällan..MEN nu har jag lagt bud på en tröja på Tradera (ny) så vi får se...

10 Lana:

skriven

Vad mjusiga dom se ut. Själv har jag aldrig vågat nätshoppa men måste göra det nån gång.

11 anca:

skriven

Hej, va kul att du hittat in till min blogg! Jag köper mest mina kläder på"jobbet" som är KappAhl, smidigt värre o bra rabatt har vi oxå. I bland blir det lite postorder oxå, men kanske inte så mycket kläder då utan gardiner o annan hemtextil mest, gillar Ellos. Hoppas att du tittar in till mig igen nån gång! Kramis...

12 eva:

skriven

Jag vet inte från den ena månaden till den andra vilken storlek jag har så jag vågar inte nätshoppa! ;)

13 My:

skriven

Nej inte så mycket. H&M isåfall...

14 Sofia:

skriven

Det är farligt med alla fina saker på internet! Men oftast lyckas jag hålla i pengarna..men ibland måste man ju få unna sig något också! :)
Ha en bra kväll!

15 Åsa:

skriven

Känner du för en utmaning? Hur som så e du utmanad! ; ) Kramar!

16 Sara:

skriven

Jag shoppar ibland på nätet:P
tycker det är bra om man vet sin storlek.. sen är der ju bra att man kan skcika tebbax det man inte vill ha...
ha de bra:D

Kommentera här: