Så skönt!



Idag när jag kom hem stog middagen uppdukad på altanen! Det var bara att sätta sig till bords och äta.
Gasolkaminen var också igång så det var varmt och skönt. Tänk vad bra att kunna utnyttja altanen lite extra så här på höstkanten.
Det var min älskade gubbe såklart som fixat detta. Sån vardagslyx uppskattas verkligen!!!
1 Helena:

skriven

Att få känna sig lite bortskämd ibland är gul värt för relationen.

2 Lotta:

skriven

Härligt! Mera mys åt folket :D

3 Mia:

skriven

Å, vad mysigt! Vilken gullig gubbe du har!

4 Tobias:

skriven

Mysigt med middag på altan :)

5 Carolita:

skriven

Mysigt att bli bortskämd!
Tycker abslut att du ska skaffa facebook, hur kul som helst!

6 Pia:

skriven

vilka fantastiska män det finns där ute, min är inte så fantastisk som jag skulle önska när det gäller såna grejor :(
grattis :)

7 Carina:

skriven

Åh, så härligt det lät.
Och du trånade som en katt runt honom sedan ;)
De kan räkna ut det ibland karlarna våra.Fniss.

8 Helena:

skriven

Min gubbe lagade också mat idag. Han brukar göra det om han slutar tidigare än mig.
Ha en trevlig kväll.
Kram.

9 Jenny:

skriven

Vad härligt det låter! Vilken go man du har!

10 My:

skriven

Vilken man du har, ta till vara på honom :) SÅ mysigt och välbehövligt med lite extra i vardagen...

11 Bloggägarinnan:

skriven

Du, det lät inte helt fel. =D

12 Åsa.S:

skriven

Härligt!
Vilken gullig gubbe du måtte ha.
Ha det gott!

Kommentera här: