Rynkor



Upptäckte nyss att jag har fått rynkor under ögonen!!! Inget att göra åt antar jag eller...???
Någon som har några bra tips på någon creme ni tycker funkar???
 
1 Åsa.S:

skriven

Får du några tips så ring mig på stört! 070-xxxxxxx

2 Helena:

skriven

rynkor e vackert, sägs det, jag tror inte det finns nån crem som funkar. Men jag har inte prövat.

3 Helena igen:

skriven

För att ge dig ytterligare rynkor kommer här en utmaning :) Titta på min blogg.

4 Salme:

skriven

Varje rynka är en visdom. Kram Salme

5 Maria:

skriven

Tror som Helena att det inte finns nån som hjälper men en bra dag & natt kräm är bra att använda ändå. Just nu kör jag med oriflame, funkar bra för mig.

6 Ulla:

skriven

Det är konstigt men jag tror egentligen inte heller på undergörande cremer, men runt mina ögon använder jag L300 Eye Cream från Apoteket. Tro kan försätta berg...har jag hört

7 Pia:

skriven

Man får helt enkelt bli vän med sina rynkor...åldras gör ju vi alla.

8 My:

skriven

Jag använder en från Garnier, men om det hjälper vet jag inte ;)

9 eva:

skriven

Tecken på viktminskning!!! Och så några kloka ord från någon som skrev på min blogg; hellre rynkig och välanvänd än slät och orörd! Kram

10 Pia:

skriven

det finns bara en lösning på problemet (om det nu är något) kniven.
om man inte vill dit direkt tycker jag att Vichy ögonkräm är riktigt bra, finns på apoteket

11 Mimi:

skriven

Unna dig en ansiktsbehandling! De kan tipsa på vad som är bra för just din hy. Visst det kostar men krämerna brukar vara dryga...

Kommentera här: