Ren nyfikenhet

image249

Junitjej ställde frågan om hur det kom sig att jag började blogga. När jag först hörde talas om fenomenet att blogga tyckte jag att det verkade helt idiotiskt att någon skulle vilja skylta med sina tankar, känslor och funderingar på internet.
Efter ett tag var det ändå så att nyfikenheten tog överhand och jag böjade leta efter roliga bloggar att läsa.
Det ena gav sen det andra och efter ett tag var det omöjligt att motstå, jag var bara tvungen att pröva själv!
När jag sen märkte vad många fantastiska människor man får kontakt med så blev jag snabbt helt såld.
Nu får jag nog räkna mig till den stora gruppen av blogg-o-holics........
1 Junitjej:

skriven

Vad kul att du gjorde ett inlägg av frågan!!!

2 Renehelene:

skriven

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

Kommentera här: