Penga-ängel

image245

Detta är en penga-ängel. Om du skickar den vidare till 6 av dina goda vänner eller familjen blir du rik inom 4 dagar. Skickar du vidare till 12 stycken så blir du rik inom 2 dagar. Det är inget skämt.
Du kommer att få en oväntad vinst
!!


Fick den här på mailen, hoppas det räknas att jag skickar den till mina blogg-vänner!
Det är snart V75 så jag törs inte låta bli att vidareförmedla den ;)

Hur gör ni nu när ni läst detta? Törs ni låta bli att skicka vidare? Jag är ju faktiskt lite skrockfull.....
1 Helena:

skriven

Jag skickar nästan aldrig sånt vidare. Bara om det är nåt som jag gillar. För mig är det ett sätt att välja och prioritera. Att våga säga nej.

2 Vaniljis:

skriven

Skickar aldrig vidare. Totalvägrar. Får hur mycket som helst på mail och säger rakt ut till vänner att ej skicka till mig. Tidsödande. Är det ngn namninsamling med ngt som berör mig starkt är det en annan sak....

3 Nina på Johangården säger:

skriven

Tyvärr tror jag inte på pengaänglar... hur gärna jag än vill. Har nog bättre tur i kärlek :D

4 Mia:

skriven

Jag vågar inte annat än skicka vidare, så skrockfull är jag. V75 däremot....vi spelar på jobbet för 20:-/pers (4st)varje vecka, vaktmästaren spelade denna veckan och lyckades pricka in....0 rätt!! *S*

Kommentera här: