Ovant



Det känns lite ovant att börja dagen med omelett när man är van med te och smörgåsar men jag vänjer mig nog.
Idag är jag ledig eftersom jag ska ut och jobba i natt.  Har en del att göra här hemma och så ska jag ta min power-walk också.

 
1 Mimi:

skriven

Det ser gott ut! Men te...är det förbjudet???

2 ejmis:

skriven

Mimi: Te får man dricka men det kändes inte rätt till omeletten. Får ta igen det sen idag.

3 eva:

skriven

Go girl..det är alltid tyngst i början...och sen första helgen och sen varje dag egentligen. Jag är inne på min tredje vecka och det är fortfarande tungt men nu börjar det hända grejer på vågen.

4 ejmis:

skriven

eva: Tack! Jag får kämpa på.

5 Nina på Johangården säger:

skriven

Önskar jag kunde äta omelett och allt möjligt av ägg... men si, det går inte. Allergi sätter P för det. Annars vore det en fin frukost. Ha en skön eftermiddag och kväll!

Kommentera här: