Ovanlig besökare



I går kväll när jag gick till stallet såg jag något stort som rörde sig i en av hästhagarna, det var en grävling.
En sån besökare har jag aldrig sett på vår gård tidigare.
1 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag hade en grävling här förra året som snaskade i sig mina krusbär, direkt från busken. Inte var den lättskrämd heller, bären var nog goda.
Ha en bra dag! Kram

2 Mia:

skriven

Har hört att grävlingar kan vara ganska aggressiva, men det kanske är en skröna?

3 Jenny:

skriven

Usch,vi hade 2 st på vår tomt för 2-3 år sedan.Jag var livrädd att det var ett par med ungar eller så.Mina barn fick inte leka ute ensamma på lång tid innan jag kunde konstatera att dom dragit vidare. Vet inte om deras aggressivitet är sann men man vill ju inte chansa...

4 evans:

skriven

Usch då. De är inte så trevliga. Vi hade en här för fem år sedan, men katten jagade bort den och sen har vi inte sett någon. Vår katt är stor :) Hoppas att du får en bra dag!

5 Helen:

skriven

ojdå det är väl ingen vanlig syn
Ha en trevlig kväll.

6 Mimi:

skriven

Dom där är rätt läskiga...men vackra!

7 Junitjej:

skriven

Vad fick dig till att börja blogga? En kompis till mig inspirerade mig till att börja, men jag var skeptisk till det en början. Nu kan jag knappt slita mig från bloggen.

8 Trolda:

skriven

Jag tycker de är charmigt söta...=D vi har dem här periodvis, och du behöver garanterat ingen mossrivare...;)
trolda - kramar!

9 Vaniljis:

skriven

En skröna att dom kan tugga sig in till benet på en...såg en överkörd stackare idag. Tycker dom är vackra på sitt sätt. Men jag tycker ju att mördarsniglar och grodor och spindlar är vackra med. :)

10 Lostsurface:

skriven

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

Kommentera här: