Ögongodis

Visst är det sexigt med män som lagar mat???

image290

image291

1 Ulla:

skriven

Per Morbergs matprogram har jag svårt för. Jag tycker hans fingrande i maten är osmakligt. Vidare såg jag honom ta en kökshannduk och torka bort sitt svett. Jag väljer bort Per Morberg.

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Absolut! Själv letar jag med ljus och lykta efter en kock!

3 Mimi:

skriven

Ja det är det verkligen!!! Som tur är så gifter jag mig med en som kan laga god mat. ;-)

4 Carina:

skriven

Nääh ush,kan inte med den mannen :/
Men jag skulle gärna vilja ha en man som klarar av mer än korv och pulvermos.

5 Marie:

skriven

Per Morberg är jättekul att kolla på! Jag gillar hans program så mycket!
Jag gillade när han skulle skala färskpotatisen..... då la han potatisen i en Ica-korg och körde högtrycken på dem och vips ...så var dem skalade!
Hans program kommer väl imorgon, om jag inte minns fel!?
Sov så gott!

6 Lotta:

skriven

Japp, jag håller med. Har en egen kock här hemma.

7 Maria:

skriven

Jag gillar Pers marlagning, många stör sig på att han smakar med fingret men hur gör ni själva undrar jag? Själv använder jag fingret & sparar disken...*L*

8 My:

skriven

Men inte han! Jag skulle bli galen om han var i mitt kök! Han skvätter och vimsar ut och har sig...

9 Pia:

skriven

skräckblandad förtjusning!!
han är både underbar och skrämmande, antagligen väldigt sexig då :) jag kan inte låta bli att kolla och hade gärna haft honom i mitt kök och skulle inte bli förvånad om jag ville ha honom i sovrummet också :) (smisk på fingrarna)

10 Åsa:

skriven

HALLELUJA HALLELUJA..halleluja helleluja helleluja!!!! Dregel dregel dregel.. hihihi.. ; )

Kommentera här: