Må bra mässa


Den här helgen anordnas en Må Bra Mässa i Sundsvall och på söndag ska jag gå dit med en kompis.
Jag var på mässan förra året också och då var den så bra så vi blev kvar där i över 5 timmar!
Det fanns mycket att titta på och pröva och sen blev det såklart lite fika och en trevlig pratstund också =)
Det var jag och min kompis A-C som var iväg förra året och det är vi som ska gå i år också.
Jag ser fram emot en trevlig söndag!

Nu ska jag ta en power-walk!
 
1 Vonny!:

skriven

Synd du inte är här och kunde släpa ut mig också på powerwalk .....
Låter kul med en hälsomässa, finns säkert massor med roliga saker att prova på.

2 Pia:

skriven

visst får du planka mina hästar, helt ok :)

3 Helena:

skriven

Kul att gå på mässa.
Ha en trevlig helg.

4 A:

skriven

Det låter jättetrevligt. Hoppas du får det kul.

Kommentera här: