Läkarbesök


Läkarbesöket idag gick väl sådär. Efter en väldans massa frågor och en undersökning så ska jag nu få pröva en ny medicin för migrän och även träffa en sjukgymnast. Läkaren tror nämligen att jag har BÅDE migrän och spänningshuvudvärk. Min nacke och mina axlar har varit ett bekymmer i många år så det kan nog stämma att en del huvudvärk kommer därifrån. Så nästa vecka ska jag till en sjukgymnast och sen ska den undersökningen och mina nya tabletter utvärderas. Man får väl säga att det har gått framåt idag i alla fall!
1 Anonym:

skriven

Jamen, vad skönt att det har kommit så långt i alla fall, hoppas verkligen att det hjälper också..

2 Ulla:

skriven

Skönt att höra att du blev tagen på allvar av läkaren. Hoppas bara att det du ordinerats kan hjälpa dig. Härligt med ert Apt. det är så det ska vara. Inte en massa tjafs om ingenting.

3 Mimi:

skriven

Hoppas du blir av med värken och att medicinen hjälper dig!!!!

4 Carina:

skriven

Det verkade vara en förstående läkare, hoppas nu bara att du blir bättre också.

5 Cajsa:

skriven

Skönt att du fick något slags svar, hoppas att det hjälper dig. =)

6 Kjellmariann:

skriven

Great site, keep up the good work

Kommentera här: