Klassträff



I kväll ska jag träffa 3 av mina gamla klasskompisar från gymnasiet. Vi brukar försöka träffas med jämna mellanrum, brukar bli 4-5 gånger/år, för att prata och äta något gott. Vi var 5 st tidigare men tyvärr gick en av tjejerna bort förra året efter att ha varit sjuk i cancer i många år. Usch, det var en jobbig tid innan hon till slut slapp lida längre...
I kväll ska vi träffas på en restaurang i stan och käka taco-buffé och känner jag tjejerna rätt kommer det att bli en kul kväll.
1 Åsa.S:

skriven

Vad kul att ni lyckats hålla kontakten så bra!
Ha det så kul!

2 Pia:

skriven

vad trevligt, hoppas ni får en bra kväll, dessutom Tacobuffe....mums

3 Maria:

skriven

Va kul att ni håller kontakten. I helgen kom en kompis på mitt kalas som jag gått i skolan med. Jätte kul att nån tar sig tid & åker från Stockholm för min skull.
Hoppas ni får en kul kväll med många skratt.

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Alltid trevligt att träffa gamla vänner! Hoppas ni får en trevlig kväll, god mat det vet jag att ni får.

5 Remymichelle:

skriven

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

Kommentera här: