I en annan del av Köping



Såg ni dokumentären "I en annan del av Köping" när den gick? Det gjorde jag och jag njöt av varenda minut.
I kväll fick programmet två priser under Kristallen-galan. Det var dom värda tycker jag!
1 eva:

skriven

Jag är född och uppvuxen i Köping. Bor inte kvar där nu. Har haft Linda och Philips pappa som lärare hela högstadiet. Så då kan jag ju säga att jag känner två kändisar ?!

2 Carina:

skriven

De var super goa Köping gänget.
verkilgen bra val att de vann.
Grattis Köpings kändisar ;)

3 Mia:

skriven

Dom är helt fantastiska! Men visst kommer det en fortsättning?

4 ejmis:

skriven

eva: Så är det =)
Carina: Underbara människor!
Mia: Jag hoppas på en fortsättning!

5 Borthy:

skriven

Ett mycket trevligt program tyckte jag också! Kram från Borthy
Ps. jag svarade inte på din fråga i min blogg häromdagen, ville inte lämna ut mig där och då. Om du vill veta så skriver jag det gärna bara till dig på mail vad jag håller på med. Kram

6 Gary Dourdan Star:

skriven

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Kommentera här: