Har ju glömt...



Kom precis på att jag glömt berätta för er att jag också är frälst! Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" var verkligen jättebra!
Hans 2 övriga verk ligger här och väntar men jag måste avvakta ett tag. Vetskapen om att det inte blir fler gör att jag vill spara dom lite. Det här är inget nytt fenomen när det gäller mig och böcker. Konstigt kanske men den här känslan av nyfikenhet och längtan, ja den kan man ha ett tag.
1 larssson:

skriven

ohh ja den är skitbra! :)

2 Ulla:

skriven

Jag har läst första och andra boken. Superbra! Nu vill jag vänta med den tredje för jag är som du. Jag vill suga lite på karamellen... för börjar jag läsa så kommer den ta slut alldeles för fort.

3 My:

skriven

Du med? Så jäkla bra är de!! Har oxå sparat en :)

4 Helena:

skriven

Har inte läst hans böcker men nu gör du mig nyfiken.
Ha det gott.

5 Maria:

skriven

Jag kan säja att du har nåt att se fram emot. Jag har läst alla tre böckerna.

6 Mia:

skriven

Ooohh, jag har också läst alla tre! Hade gärna läst både fyra och fler...*L*

Kommentera här: