God morgon



Arbetsdag idag igen, jobbar till 20.00 ikväll, på förmiddagen är det en utbildning som jag ska på.
Det har varit en frostnatt igen så idag får jag skrapa bilrutan för andra gången den här hösten. Det är lite för tidigt för det tycker jag!
Hoppas ni alla får en bra dag!
 
1 Borthy:

skriven

Jag fick också skrapa rutan i morse! Började också tänka på att det kan snart börja vara halt tidiga morgnar och att jag i år nog inte kommer undan med att jag måste köpa nya vinterdäck! Pust, trist utgift! Ha en trevlig kursdag!

2 Maria:

skriven

Ja visst är det lite väl tidigt för frost.

3 My:

skriven

Kallt här med på morgonen! Ha en skön dag!

4 eva:

skriven

Det är härligt med friska höstdagar. I Västmanland har vi kanondagar med sol och hög luft. Än så länge ingen frost men ganska nära kan jag tro.

5 Åsa:

skriven

Tråkigt när frosten kommer så tidigt! Hoppas du får en grymt bra dag/kväll där! Kramar..

6 Trolda:

skriven

Nu känns det verkligen att det går mot Höst...Men det är väl brittsommar på gång...=D
Trolda - kramar!

7 Helen:

skriven

Hoppas det blir en lugn kväll för dig.
ja visst är det hemskt med den här tidiga frosten man har ju inte hunnit vänja sig.
Ha det då bra i kväll /Kram

8 Vaniljis:

skriven

Kallt som fasen när jag sprang i morse runt 6.00. *brr* (blev ju såklart varmt sen)

9 Mimi:

skriven

Va?! Skrapa rutan!!!??? Jag som förväntar mig ett soligt och varmt bröllop :-)

Kommentera här: