Fuskat



Ikväll har jag fuskat...och inte lite heller...vi var på puben i grannbyn med våra grannar K & E och åt en 3-rätters middag som INTE var GI. Det är bara att ta nya tag i morgon...
1 Eva:

skriven

Man måste ju få äta sånt som inte är GI ibland också. :o))
Maten på bilden ser ju verkligen tilltalande ut.
/Eva

2 Lotta:

skriven

Man måste få fuska ibland, annars blir det outhärdligt ;D

3 Helena:

skriven

jag brukar alltid säga att man måste synda litet för att hålla förbränningen uppe. Det låter bra iaf

4 MaDeLiÑo!:

skriven

Nämen hoppsan! Så busigt... Lyx mig som aldrig äter särskilt GI alls! ;)

5 Carina:

skriven

Hi,hi jag håller med "gutta" jag ;)

6 Åsa.S:

skriven

Det var rejält fuskat också!!! ;) Skönt att se tycker jag...
Äh, bara du sköter dig igen är det säkert ingen fara! =)

7 Mia:

skriven

Nog måste man väl få unna sig en liten morot....eehhhh...äsch, du förstår vad jag menar! :-)

Kommentera här: