Fortfarande vaken



Jag har fortfarande inte gått och lagt mig efter nattens arbete. Ibland blir det så tokigt att tröttheten man känner när man sitter i bilen på väg hem från nattskiftet hinner gå över innan man kommer i säng. Det är inte så att jag inte behöver sova men jag är uppe i varv på något vis. När jag kom hem i morse hade jag lite "stök" med djuren innan jag kunde börja fundera på att sova och sen blev det en blogg-runda också. Men nu tror jag att jag ska stänga ögonlocken en stund i alla fall...
1 Åsa.S:

skriven

Hoppas att du sover gott nu då!
Och lycka till med "hälsandet"!

2 Åsa:

skriven

Sov gott nu! Kramar!

3 Cajsa:

skriven

Sov gott. =)

4 Anonym:

skriven

Hej! Vad kul att hitta någon ny bland kommentarerna.
Deppträsket är inget kul alls. Som tur är så brukar jag mest hålla mig på den grunda delen nu för tiden och inte gå ner mig alldeles.

5 Tommyfiona:

skriven

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

Kommentera här: