En salig blandning

Carina visar sina fina koppar i sin blogg och uppmanar oss andra att göra detsamma. Hos oss används inte kaffekoppar särskit ofta utan det är muggar som gäller.

image274

Jag får så suddiga bilder med vår kamera tyvärr, något är fel, ni får ha överseende med bildkvalitén.

Någon fler som vill visa sina koppar/muggar???
1 Mia:

skriven

Den vita med grått mönster är ju hur snygg som helst!! Wow!!

2 Helen:

skriven

hehe ja det är inte så kul när man ska kämpa på med dieter, själv skulle jag oxå behöva ta mig i kragen. Är det jobbigt med GI?
Är det inte det när man ska äta väldigt lite av bröd, pasta, ris o potatis? Det som är så svårt att vara utan :(

3 Carina:

skriven

Håller med Mia, den vita med mönster är super snygg!
Jag har oxså den blå tekoppen med guldkant upptill haft två men jag tror det är bara en kvar som är hel.
Tack för titten.

4 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag har inte ens några kaffekoppar kvar... bra en gammal blåmönstrad som jag köpt på Tradera och i den har jag värmeljus. Mycket fint. Ha en skön kväll!

Kommentera här: